14/03/2013

Selamat Berjuang my bro ^___^ (Lahad Datu)

Assalamualaikum

aku baru je terima berita ni malam semalam
petang semalam jugak aku ada baca berita dekat metro berkaitan hal ini
tapi aku pikir adik aku tak terlibat kot sebab dia baru saja setahun habis latihan

Rupanya itu adalah hint yang memang adik aku terlibat
terlibat apa?
ala yang semua orang dok cerita sekarang nie
operasi dekat lahad datu 
terkejut jugak la bila mak aku bagitau semalam
aku cuma mampu berdoa semoga semuanya selamat dan adik aku dapat menjalankan tugas mempertahankan perairan negara dengan baik..
actualy adik aku keje dengan maritim malaysia
jadi tugas dia mempertahankan perairan negara
walaupun dia maybe tidak terlibat dengan operasi di daratan tapi perasan gusar tu tetap sama macam ahli keluarga anggota keselamatan kita yang di hantar ke sana
maybe aku pernah kot masukkan gambar adik aku kat blog ni
tapi tak apa..sebab ini cerita dia aku up lagi gambar lain pulak




doakan adik aku di sana ya

1 comment:

  1. Semoga adik angah selamat dlm menjalani tugas menjaga keamanan negara.

    ReplyDelete