18/01/2012

macam-macam cite

Assalamualaikum semua..

alamak tgk dekat tepi blog ni..baru ada 1 post jerk untuk tahun 2012 ni..dulu bukan main lagi setiap hari tulis blog..sekarang ni seminggu nak buat satu post pun susah.aduyaiii sebenarnya salah satu azam tahun 2012 ni adalah untuk menulis blog sekerap yang mungkin.namun baru saja masuk bulan januari punnn dah tak tertunai azam tu..hihi.jadi cam ne ek dengan azam2 yang lain? adakah seperti masuk baju baru dalam almari yang da over penuh lepas tu terlupa penah beli baju tu?macam tak relevan je contoh tu..okey abaikan.

sebenarnya kan kan..banyak gambar,aktiviti,jjcm yang nak di kongsi bersama semua..cuma masa membataskan kita..cewah..alasan lettew..tapi insyallah start febuari ni saya akan sedaya upaya untuk mengembalikan diri ke arena penulisan ini..wah ko angah macam ramai pembaca je kat blog ko nie.hihi tak kisah la dik non ramai tak ramai yang penting i like!

meh la nak cite serba sedikit apa la yang di bizi kan sangat tu sampai tak de masa nak menulis ni.ok biasa kan kan..saya tulis blog ni kat office saje.bukan apa tenet kat office ni laju sikit..kat umah tu tenet cam chipsmore je..pasal tu malas nak taip2 nie.oitt makan gaji buta ke?eh mana ada..biasa pagi tu buat kerja office dulu petang bila agak2 free baru ler tulis blog.2 in 1..(ayat2 penafian)..ok tapi kan kan biasa start december sampai febuary saya memang sangat2 la bizi nya..sebab apa bizi?hihi saya ni keje sebagai ceti kat office ini (ada ke patut budak2 kat office ni panggil saya ni ceti).jadi biasa la bila hujung tahun ni kena la closing account..then kena prepare report for auditor..masa ni la poning kepala den..kena check document betul2 tapi yang penting nya camne nak selamatkan company dari bayar tax riban-riban tu..haha.tapi yang lagi memoningkan kepala den ni time ni la semua dok push2 pasal bonus..aduyai ingat ni company den ker kawan2 ku yang ter"sayang"..(time ni best ckit-klu sape nak klu ada bonus tidak kena belanja..fuhh kenyang)

pesanan kerajaan-rasuah tidak baik untuk negara.
tak ada la bizi sangat pun? ok fine.sebenarnya saya ada perkara lain lagi yang membuatkan bizi melampau2 tu..tapi takut la pulak..nanti orang kata nak menunjuk2 pulak..haha..tapi tak kisah la..ini beblog saya okk..suka suki saya la nak tulis apa2 pun kan.tapi yang tu nanti bila da siap baru saya akan buat entri khas untuk semua..tapi disebabkan "benda" ini la tido tak lena,mandi tak basah cuma makan je bertambah kenyang.haha..hari tu sampai demam2 sebab asyik ke sana sini dalam cuaca yang panas mencari accessories untuk benda ini..sekarang da hampir ke penghujungnya..namun ada sedikit perasaan tak puas hati tapi ada juga perasaan yang sangat2 puas hati..harap segalanya berjalan dengan lancar hingga ke akhirnya..amin


ok la rasa macam da lama membebel tapi sikit ni saja yang sempat di taipnya..huhu memang lembap ko ni computer (ayat cover line untuk diri sendiri)...apa2 pun minggu depan saya cuti selama seminggu..nampaknya berabuk lagi ler blog ku ini..pada kengkawan yang balik kampung ke,yang cuti-cuti malaysia ke sempena cuti yang agak panjang ini (bagi org yg da keje ni cuti 3 hari pun da rase tersangat la panjangnya) drive carefully ok..lah bukan cik non ke yang drive?jadi penumpang jer..ok ingatkan orang sebelah ke depan ke pandu cermat jiwa selamat yer..tak jugak? ok buka tingkap kete tu jerit je kat kete sebelah tu bawak slow2 ckit~ni pecut macam tak ingat dunia aje..

ok entri kali ni tak ada gambar yang sesueii nak di uploadkan..jadi baca je la..macam tak meriah je kan baca tanpa gambar..sebab sesetengah orang suka tengak gambar je..bacanya malas..buat ponat jo den menolis panjang2 nie.kalau tak ada orang nak membacanya..okey la kengkawan..

Take care

3 comments:

  1. akhirnya muncul jugak puan angah ni... takpe sawang2 kat blog u ni nanti i tolong sapu2kan ye ...heheee... cepat2 sikit cite perkhabaran gumbira tu...tak sabau nak menengoknya...heheee...

    ReplyDelete
  2. haha..segan pulak i nie..nti org kata menunjuk2 pulak..

    ReplyDelete
  3. pedulik kata org ngah... biasala blog ni kita berkongsi2 cerita ^_^

    ReplyDelete