24/05/2012

JJCM~The Manhattan Fish Market

Assalamualaikum semua

Wah pagi-pagi lagi dah update blog
nak tunjuk rajin la tu kan~lalala~
hari ini macam takde mood nak buat keje kat office nie..biasa kalau khamis dan jumaat sifat rajin aku nie luar biasa cikit..masa tu la kunun-kunun nak settlekan semua kerja before weekend
kira baget dapat cuti dengan aman la sebab keje semua dah buat
yang pasti isnin memang tahap malas yang tertinggi punya..meleret-leret lagi ke hari selasa dan rabu
so korang pikir la sendiri berapa hari je tahap produktif aku nie dalam melaksanakan keje office..kihkih

cite jjcm kali ni dah lama dah sebenarnya
tapi macam biasa bahan nak post ada banyak tapi nak post kat blog tu entah bila
lagi sekali balik kepada tahap "kerajinan" tuan tanah nie
Masa nie aku jjcm+shopping dengan kawan aku rina
kami jjcm nie kat sunway piramid
2 2 orang first time makan kat sini jadi memang taktau la kuantiti makanan tu banyak mana
tambah lagi breakfast tak makan terus ke lunch..so korang boleh bayangkan tahap kelaparan kami tu
sampai rasa semua makanan dalam menu tu nampak kecik saja
dan apalagi order la bebanyak..padahal 2 orang je pon yang nak makannya
masa tu memang tak ingat langsung nak bertanya kat waiter tu..dalam kepala "lapar,lapar"
sekali order sampai..mak aiii betul ke nie..masa tue terus tanya waiter
'order yang lain tue dah buat tak kalau belum nak cancel la'
'dah siap cik'~huh nasi dah jadi bubur
ramai je yang dok jeling2..lagi2 sebelah meja aku tu order satu plate makanan je tapi kongsi empat orang
aku pulak order 3 plate makan 2 orang
kesimpulannya orang tamak selalu rugi.ceh sempat pulak ngajar peribahasa dan nilai2 murni kat blog nie









Lepas makan jalan-jalan tengok orang main kat atas nie
Makanana dia ok cuma muak sikit la
tapi tengok aku nie isteri mithali tau..bila makan tue ingat kat en h yang tak dapat makan sama
so seminggu lepas tu aku belanja dia makan pulak tapi dekat alamanda putrajaya
kalau en h tu makan agak2 dia ingat tak kat aku nie~

o__O

No comments:

Post a Comment