16/10/2012

Layan gambar Raya 2012

Assalamualaikum

Baru kali ini aku nak share gambar raye yang cinoit ni
baik dari takde ye tak
raya pertama tahun ni raya kat rumah aku
selepas solat raya tu memang rushing nak balik kampung
jadi tak sempat nak bergambar bagai..jadi aku plan la nak ambil gambar kat kampung je
dengan family dan sedara mara reramai kan
tapi biasa la bila dah berkumpul ramai-ramai tu lupa la pulak nak bergambarnya
terkilan pulak bila pikir semula..dah la jarang jumpa..gambar pulak takde..
harap tahun2 depan aku alert sikit pasal bergambar nie

My laling aku~En H

 Adik aku~Teh

 Adik Bongsu aku~Amir

 Adik Aku~ Zarif

 Tembam kan aku~tapi rasanya kat luar takde la tembam cam tu sangat~ effect camera nie
hoho ayat mengcover baik punya
Aku confius dengan adik bongsu aku nie~amir
dah la bongsu tapi dia paling beso dalam family..biasa la anak bongsu terlebih bagi makan
tapi tetap my adik kesayangan aku ~ Huhu
Dulu sampai sekolah menengah aku la yang selalu potong kuku dia
sekarang kuku en H pulak..lelaki ni memang tak pandai potong kuku ker?

 Adik aku n My cousin

Abah dan Pokde Aku

Kat bawah nie semua sepupu sepapat aku~kaki gambar je semua nie
tapi kali nie terlupa nak bergambar lebih-lebih








 
 Aku kan ada bagitau aku da buat majlis kecik-kecik kat rumah aku
masak pun simple-simple je
majlis hari jumaat~ahad aku admit kat hospital..gigih kan aku..haha

 Adik Aku~yani

 Budak ni dah pandai dah sekarang~kalau halakan camera kat dia cakap senyum terus tersengih
kadang-kadang sampai tak nampak biji mata 
Punya la nak senyum tu~


Ini je la gambar tetamu yang aku sempat snap
yang lain tu memang aku totally lupa
tapi kalau korang buat majlis ke apa kan
better camera korang bagi orang lain pegang
kalau korang pegang sendiri..jangan harap la korang ada masa nak snap gambar semua

k bye

No comments:

Post a Comment