17/10/2012

Pen Al-Quran Digital

Assalamualaikum

ai is rajin sekarang uolls nak hapdet blog
so uolls jangan malas-malas nak membaca blog ai ok

Korang pernah tak dengar Pen Al-Quran Digital?
Actually aku pun baru tahun nie tahu kewujudan pen digital ni
so bila dah tahu tu aku cepat-cepat google untuk cari info yang lebih terperinci
kat mesia ni memang dah banyak dah jual pen al-quran digital ni
maybe brand,nama,harga dan cara penggunaan saja yang berbeza tetapi fungsi tetap sama
So dalam banyak-banyak company yang jual pen digital nie aku memang tertarik dengan satu company nie



Adalah penting untuk kita cari info sebanyak mungkin lebih-lebih lagi macam aku memang nak order online..korang kena pastikan yang orang tu memang boleh dipercayai,produk dia memang diiktiraf lagi-lagi yang melibatkan al-quran nie..aku beli sebab al-quran yang qalam keluarkan nie mendapat kelulusan jakim dan kdn

untuk lebih detail korang boleh baca kat website qalam
pen al-quran digital nie memang satu alternatif untuk kita memperbaiki bacaan, mengetahui tajwid yang betul, mengetahui tafsir al-quran dan sebagainya

Masa aku order ni tak salah dalam bulan puasa hari tu.
masa tu still ada promosi..so dapat la harga rm 290 tak salah dengan free delivery
korang jangan risau company ni memang dah ada deal dengan pos malaysia
jadi IAllah kualiti penghantaran tu akan dijaga sebaik mungkin






Alhamdulillah
hidup harus ada perubahan
amin

1 comment:

  1. salam, kalau ada yang berminat dengan quran pen reader dengan hanya rm160, boleh dapatkan maklumat lanjut melalui sms 0123026773 atau lawat blog saya quranandthenewtechnology.blogspot.com

    ReplyDelete