10/04/2013

AuraWhite Pure L-glutathione Collagen~Free Gift!!!

Assalamualaikum

Aurawhite memang produk yang di cari ramai sekarang nie
bagaimana hari korang bila menggunakan aurawhite??
aku memang sangat-sangat bertenaga kot..mula-mula tak sedar 
tapi bila dah seminggu lebih guna baru sedar..iollss dah kurang mengantuk dan letih sekarang nie
oppsss yang tu saje nak share..kesan yang lain tu aku akan buat speso post nanti
harap korang bersabar ya

oh nak ucap terima kasih sangat-sangat kat semua yang dah beli aurawhite dengan aku
semua cakap fast delivery and service..hihi
harus la kan..customer always first..tp delivery tu hanya area puchong,putrajaya,bangi,balakong,kajang
kalau yang luar KL tu jangan la pulak korang suruh aku COD pulak
tak terkojor den nanti..tapi aku akan pos via pos laju kat korang
Free Postage okey..korang tak perlu bayar lebih..bayar hanya harga untuk aurawhite
Tapi kalau korang duduk PJ ke Shah Alam ke atau mane2 area yang dekat dengan puchong
In Sha Allah kami akan consider untuk COD jugak ^___^

Dan dengan gembiranya nak bagitau..aku dah ReStock aurawhite
Tak sangka kan..baru je seminggu start business..namun aku tetap syukur dengan segala rezeki yang Allah berikan..dan of course la sebab produk nie tengah HOT sesangat sekarang
Dan sebab korang yang awesome jugak la aku berikan Free gift..harap korang puas hati
okey cakap pasal free gift nie..Aurawhite ada provide 3D diamond mask untuk semua customer Aurawhite
Masa first time aku beli dulu aku dapat new packaging
macam gambar kat bawah nie..suka sangat ^___^


Nak tau sebab apa Aurawhite buat new pacaking?
Sebabkan dorang bagitau ada dealer/agent yang ambil kesempatan dengan menjual old mask tu
coz old mask tu dia punya packaging memang takde Aurawhite design..just kosong saja
tapi isi didalam (mask) tetap sama..packaging saja lain
sepatutnya mask ini adalah free okey..tak mo ok ambil kesempatan camtu

Tapi nak bagitau jugak kat korang
Macam yang aku bagitau kat korang tadi Aurawhite nie memang tengah hot sesangat sekarang ni
So kalau pihak aurawhite nak print dekat mask tu~production akan jadi lambat
sedangkan permintaan terlalu tinggi dan semua nak cepat..tak boleh tunggu
Maka Aurawhite kena juga proceed dengan old packaging untuk mask nie
no more special packaging macam nie
Tak pasti la di masa depan camne..but untuk sekarang dorang hentikan dulu packaging macam gambar atas tue
TAPI
Korang jangan risau okey yang berbeza hanyalah packaging saja
isinya tetap sama..kualiti,design semua sama  ya

So after this kalau korang beli dengan aku
korang akan dapat mask yang packaging macam kat bawah nie:-

Cam biasa kalau nak order call/sms 012-286 9683

Dengan setiap Pembelian Aurawhite RM 150 anda akan dapat:

+Free Shaker
+Free 3D Diamond mask (new Packaging)
+Free 2 sheseido black mask
+Free 2 crystal collagen eye mask

COD area Puchong,Putrajaya,Bangi,Balakong
Penghantaran percuma ke seluruh malaysia~Pos Laju
email:baieangah@gmail.com
FB : BNH House

more detail about Aurawhite~go to side bar under Labels "Aurawhite"

No comments:

Post a Comment