02/03/2012

Makan-makan with BFF

Salam jumaat semua,

Semoga kita semua di rahmati di pagi jumaat ini.
Hari ini saya nak share dengan kengkawan semua aktiviti saya dengan my bff. Actually kami nie dah jarang keluar bersama..sejak my fren alice berhenti kerja memang dah jarang dapat luangkan masa bersama..kalau tidak dolu2 macam2 aktiviti kami ni..

Aktiviti kami dimulakan dengan tiba2 rasa nak makan buffet..sebab lama sangat dah rasa tak makan buffet.hewhew..kami plan nak pergi selepas kerja..cuma masalahnya kalau lepas kerja kena la cari tempat yang dekat dengan office..kalau idok abis ler masa kat highway jer..nape?? jam la dik non..mula2 nak pergi area putrajaya saja sebab jalan dari puchong ke sana biasa tak jam..tapi telefon punya telefon hotel kat sana tak ada pun yang angkat?ohhh dah tutup ke semua business kat sana??? 

So pergi area sunway saja la..sunway pun dekat dengan puchong..jadi kami ajak alice join sekali..selepas kerja saya dan rina pergi rumah alice then kami pergi dengan satu kereta saja..memang nasib sangat baik sebab hari tu jalan sangat clear..ramai ambil cuti kot?haha pandai2 je kan..so kami makan kat sunway hotel~fuzion..makanan not bad sedap jugak..cuma saya rasa dah kurang sikit menu compare masa last saya pergi..tapi tempat memang dah upgrade..sangat cantik.

meh meh layan gambar saya,rina,alice and wan yi (anak alice)




Gambar wajib posing sebelum makan..sunway memang sangat cantik..reka bentuk yang menawan dan bergaya mewah..haha..



Sebahagian daripada gambar2 makanan yang sempat di snap


Selepas makan aktiviti wajib posing diteruskan lagi di luar hotel pulak..


ok la sini saja..esok kalau jadi kami nak keluar ronggeng2 kat kl pulak.
gambar baby alice yang sangat cute itu..geram sangat..

Angah~tersangat la enjoy hari ini sebab semua big boss tak ada kat office..haha..dunia ana yang punya..

No comments:

Post a Comment