01/03/2012

Siakap stim asam boi

Salam semua,

Ayat cam biasa..lama tak menulis kat blog ni..

Banyak sebenarnya yang nak share dengan semua..terutama resepi la kan..tapi ada saja halangan nya..namun saya harap selepas ini keadaan akan kembali seperti biasa..hihi..maksud tu nak menulis blog la..kalau lepas ni memang jarang jugak men hapdet blog ku ini memang alasan semata2 la tu..dulu memang bizi dengan kisah nak pindah rumah tu..then bersambung pulak dengan keje ofis ni..tapi alhamdulilah akhirnya siap dah audit kat company ni..tengok (mcm la uolls semua boleh tgk kan..iye idok?) nak membuktikan yang saya ni bukan la malas sangat sebenarnya nak update blog ni..audit tu baru je abis semalam then hari ni terus je hapdet blog..jangan tak tau i memang rindu rinduan nak menulis ni.

tapi tulis yang ringkas2 je la dulu..kira pemanas blog la kan..nanti boring pulak orang nak baca..haha..perasan sendiri ..

ok resepi kali ni sama je dengan resepi yang pernah saya post dulu..cuma ada la sikit perubahan..macam dulu guna ikan bawal, sekarang saya cuba guna ikan siakap pula..dan nak buat kelainan lagi tu saya try pulak guna asam boi..klik sini untuk resepi dulu2..bahan lain yang ditambah asam boi, serai dan saya guna cili padi..bagi umppp sikit rasa pedas tu..




Angah~kualiti gambar dah makin kurang dah..macam malas pulak nak ambil gambar cantik2..hihi bukan apa lepas masak tu dah tak sabar2 nak makan..so kelam kabut la nak ambil gambar n makan..haha

 P/S: Sape-sape yang nak Order AuraWhite Collagen boleh call/sms 012-2869 683..Banyak free gift menanti anda!!jangan lupa call..tq

No comments:

Post a Comment