09/12/2011

JJCM-Taipan Thai corner

Salam jumaat semua,


"Hidup umpama aiskrim.Nikmatilah ia sebelum cair"

Dah makan tengahari ke semua..yang lelaki tu..pergi tak solat jumaat..jangan buat2 lupa ya kengkawan semua..saya alhamdulillah baru siap makan..da kenyang pon..tambah2 lagi mata pun nak terpejam da ni..hihi..seronoknya hari isnin ni selangor cuti..birthday sultan selangor..banyak plan da di atur ni..jangan last minit tak jadi da la..

ohh sekarang ni kalau boleh saya nak letak kata-kata hikmah/pujangga/nasihat/motivasi dalam blog ni..tak kisah la kata-kata tu ada kena-mengena tidak dengan post yang akan ditulis..saya tetap akan letak satu..kihkih..saya suka dengar dan baca ayat2 yang menarik dan tersusun ni..walaupon saya ni bukan la penulis yang baik..ayat tu lagi ler lintang-pukangnya..kadang2 tu terpikir gak orang lain faham ke apa yang aku tulis ni..tapi korang layan je la ekk..

ok hari tu saya g makan dengan my H..da terlewat dari kebiasaan waktu makan..perut pon da berkeroncong abis da..nasib masa sampai tu tak ramai lagi orang..kedai makan ni tepi highway puchong saja..highway menghala ke putrajaya..boleh tahan la makanan kat cni.tapi kebanyakkan gambar yang saya ambil ni memang tak cantik..adoii kemera ni makin problem lak..mintak beli yang baru ler tu..apa2 pon layan je la ek..

Taipan Thai..gambar blur *____^

Keropok Lekor

Kailan Ikan Masin

Tom yam ayam

Telur Dadar

Siakap 3 Rasa


Angah~makan sampai tak larat nak balik rumah..fuhhh kenyang betol..harga pon boleh tahan juga..balik terus jer Zzzzzzz

3 comments:

  1. ni yang dekat stesen minyak tu ye....macam pernah lalu...

    ReplyDelete
  2. adusss lapar.tgk makanan..harini tak makan tghari, cafe tutup...nak kluar malas.. geram je tgk ikan siakap u tu... i suka la statement lepas makan terus zzzzz... macam ada persamaan jek...heheeee...

    ReplyDelete
  3. suhaiza:betul tu yang lepas stesen minyak tu
    As : wah boleh berdiet la cni..tapi biasa klu tak makan tghari ni malam mesti tba2 je macam ada 2 perut untuk diisi..lepas je diisi terus je Zzzz..best tu.hihi

    ReplyDelete