25/11/2011

Chocolate lagi

Salam jumaat semua

Sempena cuti sekolah yang sudah bermula minggu ini,banyak pasangan mengambil kesempatan untuk melangsungkan majlis perkahwinan mereka..yang untungnya kita2 ni la..dapat makan lauk kenduri saje..hihi.mggu ni pon saya akan balik kampung lagi sebab ada banyak kenduri kawen yang perlu dihadiri..

Tapi hari ini saya nak cerita tentang chocalate yang saya buat minggu lepas..selain dari cupcake my SIL minta saya buatkan chocolate juga untuk majlis perkahwinannya..tapi ini request daripada pengantin lelaki..sesuai dengan tema pihak lelaki iaitu gold,saya pon cari la kotak chocolate yang warna gold juga..kotak ni biasa saja sebab tak sempat nak pergi kedai lain yang lebih cantik kotaknya..cuma harap hiasan dari pihak lelaki dapat menaikkan seri kotak ituew..hihi.

macam biasa untuk ayat yang biasa..jom kita layan gambar2 chocolate ini ^-^






Dan seperti biasa klu ada yang berminat boleh la contact saya ^-^

No comments:

Post a Comment