04/11/2011

Pelbagai chocolate

Assalamualaikum semua

Rasanya hari ini da ramai yang mula bercuti..saya pula...IAllah malam nanti saya akan pulang ke kampung..semoga segalanya dipermudahkan..untuk kawan-kawan semua berhati2 semasa memandu..klu dah letih atau mengantuk tu rehat dulu k..janji kita semua selamat sampai..

Maybe 2 3 hari nanti tak dapat nak update post..biasa la bila da balik kg tu macam2 nak buat n tiba2 cam tak ada masa nak tengok internet ni...apa2 pon sebelum tu nak share dulu gambar2 chocolate yang pernah saya buat..

Chocolate ni saya belajar dari buku..terlupa pulak nama bukunya..tapi sangat la berguna untuk sesiapa yang berminat tu..nanti saya update nama buku tu ya kawan2 dengan picture sekali..

Kat dalam tu ada badam panggang..memang sedap

Chocolate  Bar~dengan bertih beras~memang rangup

Chocolate Strawberry

Love lagi

Salah satu packing






12pcs Chocolate

Angah~kepada sesiapa yang berminat tu boleh la order dengan saya ya..sesuai untuk doorgift, hantaran, hadiah dan pelbagai lagi la~boleh request perisa sekali~



No comments:

Post a Comment