03/11/2011

JJCM-Austin Steak House

Salam semua,

Hari ini rasanya nak update banyak post yang da tertunggak tu..hihi banyak yang nak share ni.Bila free ni la boleh post banyak sikit cerita kan..

Jangan boring-boring tau nak baca blog ni..ok disebabkan tema hari ni western saja..so saya nak share lak JJCM western food ni.masa saya jalan-jalan dekat rumah yani dekat bangi tu saya nampak 1 kedai western ni~just near my sis house~

Saya suka makan area bangi sebab banyak restoran melayu dan nampak menarik juga semuanya..Makan punya pasal hari ujan pon on jer..

 Walaupun hujan misi tetap diteruskan~misi mengemukkan badan~

Dah sampai da~austin steak house~

View sikit pemandangan dalam restoran ni

Kitchen area~cowboy stail~

 Minuman kita order teh o limau panas + honey dew

 saya punya~basic chicken chop~

My H punya~lamb chop~
Angah: Mmm nak komen cne yer..rasanya menu yang kami makan ni memang terlalu simple dan rasa pon biasa saje..tak pasti dengan menu lain..ada tempat lain yang lebih sedap pernah dicuba..tapi harga disini memang murah cuma rasa tu agak kurang~wah komen kalah master chef~

No comments:

Post a Comment